Dinsdag 30 mei - Reisverslag uit Killarney, Canada van Bram en Tineke Eelvelt - WaarBenJij.nu Dinsdag 30 mei - Reisverslag uit Killarney, Canada van Bram en Tineke Eelvelt - WaarBenJij.nu

Dinsdag 30 mei

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Bram en Tineke

31 Mei 2017 | Canada, Killarney

Dinsdag 30 mei begint vroeg, we vonden het allebei wennen om te slapen in het smalle bed achterin de camper. En in het donker naar de wc was ook een uitdaging :)
Na een ontbijt met zoete ontbijtgranen ( waarom zit er suiker in de havermout?!) gaan we weer op weg.
We rijden over highway 400 richting het noorden. Tijdens deze etappe blijkt er niet veel te zien of te doen onderweg dus we (Bram) rijden vrijwel in 1x door. De weg richting Killarney Provincial Park blijkt nogal hobbelig te zijn dus we hebben het gevoel dat we in de besteklade rondrijden. Rammel, rammel.
Bij een picknickplaats halverwege kunnen we onze benen strekken en even bijkomen. Wat een mooie plek, aan het water en super rustig!
Rond 2 uur komen we aan bij Killarney. Er zijn nog genoeg plekken beschikbaar en we mogen zelf kiezen. Ik wilde graag een trail lopen dus vol goede moed gaan we op pad. Wat is het hier mooi! Helaas zijn er erg veel vliegen en de insectwerende lotion lijkt niet veel te doen. Terug naar de camper dus.
Morgen gaan we muskietennetten kopen voor om ons hoofd!
We eten lekkere hotdogs en zien opeens een vos voorbij lopen! Wauw! Onze eerste echte wildlife gespot!
We hebben het erover dat we in een paar dagen al ontzettend veel hebben gezien en nieuwe indrukken hebben gehad! Wat een ervaring!
We merken ook dat we moeten wennen aan het ' niets' doen- nu merk je pas goed hoe je gewent bent aan altijd maar iets doen/ altijd online zijn.
Nu is het echt back to basics, dat is wennen maar ook heel prettig.