Woensdag 31 mei - Reisverslag uit Spanish, Canada van Bram en Tineke Eelvelt - WaarBenJij.nu Woensdag 31 mei - Reisverslag uit Spanish, Canada van Bram en Tineke Eelvelt - WaarBenJij.nu

Woensdag 31 mei

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Bram en Tineke

03 Juni 2017 | Canada, Spanish

Woensdag 31 mei maken we weer een redelijk vroege start en ga ik douchen op de camping. Die douche, in het ' comfort station', blijkt prima te zijn! Wat fijn om ff lekker te douchen! In de camper kunnen we ook douchen maar het water verwarmen duurt lang en de capaciteit is beperkt.
Na het ontbijt gaan we weer op weg. Bram rijdt naar de uitgang van de camping en dan maak ik mijn eerste kilometers in de camper! Spannend! Het gaat gelukkig goed maar wat is het anders dan rijden in een auto! Het stuur moet altijd goed vastgehouden worden, zeker op de hobbelweg bij Killarney.
In Sudbury maken we weer een stop bij Walmart en kopen we oa de muskietennetten voor op ons hoofd. En Bram scoort een Blue Jays pet, die wilde hij eigenlijk in Toronto al.
Op de snelweg zijn er veel werkzaamheden en we snappen wel waarom; het wegdek is op veel plaatsen echt aan vervanging toe!
Bram ziet onderweg een bever! Ik heb m natuurlijk precies gemist :)
We stoppen onderweg nog een keer om te tanken en Tim Hortons te bezoeken. Hier kan ik eindelijk de reisverslagen uploaden van de laatste dagen. Toch wel leuk om jullie - het thuisfront- op de hoogte te houden, ook al typ ik het ook wel voor mijzelf als een soort dagboek van de reis.
Rond kwart voor 4 komen we aan bij Chutes Provincial Park, vlakbij Massey. Niemand meer bij het kantoor maar hier staat een soort van parkeerautomaat waardoor we zelf onze overnachting kunnen betalen. We rijden over de camping om een mooi plekje te vinden en kiezen voor 21. We staan tussen de naaldbomen en hebben al grond-eekhoorns gezien!
Poging 2 om een trail te lopen- deze keer gewapend tegen de muggen. Iedereen loopt trouwens met die netten om zn hoofd dus we hoeven ons nergens voor te schamen :)
We lopen een leuke route met mooie lookouts over het water en de watervallen. Fantastisch, echt genieten dit!
De camping bevalt ons heel goed, het comfort station is netjes en het is overal lekker rustig. Topdag!