Donderdag 1 juni - Reisverslag uit Sault Ste. Marie, Canada van Bram en Tineke Eelvelt - WaarBenJij.nu Donderdag 1 juni - Reisverslag uit Sault Ste. Marie, Canada van Bram en Tineke Eelvelt - WaarBenJij.nu

Donderdag 1 juni

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Bram en Tineke

03 Juni 2017 | Canada, Sault Ste. Marie

Donderdag 1 juni begint fris, brrr. Gelukkig verwarmt de verwarming binnen een paar minuten de camper op tot standje zweethut :)
Na het ontbijt en de afwas gaan we weer op weg, we vervolgen snelweg 17 verder naar het westen, onderweg maken we 1 tussenstop bij een picknickplaats.
We rijden met prachtige vergezichten op de achtergrond, echt een schitterende route. Het weer helpt ook mee, vooral blauwe luchten. Rond half 2 komen we aan in Sault Ste. Marie, hier staan we op een KOA camping met WiFi. Een luxe camping dus, er is ook een openlucht zwembad. Daar gaan we niet in maar we maken wel gebruik van de wasmachine en hangen de was buiten te drogen. Spannend, want het waait best hard en ik zie me al achter mijn ondergoed aanrennen op de camping! Tot nu toe gaat het goed gelukkig.
Ook bij deze camping willen we de omgeving een beetje verkennen dus we lopen naar een trail die op de kaart van de camping staat aangegeven. Al snel merken we dat deze kaart meer een soort illustratie of cartoon is dan echte kaart, er klopt helemaal niets van. De trail hebben we niet gevonden, wel een stuk over de camping gelopen.
Op de kaart ontdekken we wel in de huisregels dat we eigenlijk geen waslijn hadden mogen ophangen, oeps! We halen de was voor het donker is maar binnen. We eten ravioli in de camper, er zijn 3 gaspitten die prima werken en een magnetron die het doet als we aan stroom staan aangesloten. De koelkast is heel praktisch: hij kan zelf schakelen tussen werking op stroom en werking op lpg (onderweg en als we op een camping staan zonder stroom).
Ik probeer 'S avonds nog een reisverslag te uploaden maar de website lijkt het niet te doen. Naja dan maar een andere keer. We hebben nog wel gezellig ge-FaceTime -d met Bram zn ouders vanmiddag en geappt met vrienden en familie.