Zondag 11 juni - Reisverslag uit White River, Canada van Bram en Tineke Eelvelt - WaarBenJij.nu Zondag 11 juni - Reisverslag uit White River, Canada van Bram en Tineke Eelvelt - WaarBenJij.nu

Zondag 11 juni

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Bram en Tineke

14 Juni 2017 | Canada, White River

Zondag 11 juni slapen we voor het eerst een beetje uit. We staan op zo'n rustig plekje dat we nog niet wakker waren geworden van langsrijdende auto's, pratende mensen oid. Wel hoorden we dat het heel hard heeft geregend vannacht! Omdat het nu gelukkig droog is gaan we een wandeling maken. Die pakt iets rotsachtiger uit dan verwacht en de route is ons weer eens niet duidelijk ( rookie mistake: gaan lopen zonder kaart) dus we lopen een iets ander rondje dan we in gedachten hadden. Maar lekker om de ochtend mee te beginnen! Het is vrij vochtig warm inmiddels en we koelen af in de camper als we op weg gaan richting Wawa.
In Wawa maken we natuurlijk een foto van de gans die naast de weg richting de stad staat. In de informatie die in het parkje erbij op diverse borden staat, lees ik dat er pas sinds 1960 een weg is uit Wawa. Voor die tijd moest alles over het water of via het spoor en was de gemeenschap dus vooral op zichzelf aangewezen.
Na Wawa rijden we Lake Superior Provincial Park in. We gaan als eerste naar de ' Rabbit Blanket Campground' waar het heerlijk rustig is. We maken weer gebruik van de beschikbare envelopjes om ons te registreren nadat we een mooi plekje hebben gevonden.
Nadat we ons hebben geïnstalleerd begint het hard te regenen. Een rustig einde van de middag dus, lekker binnen in ons huisje op wielen.