Zondag 28 mei - Reisverslag uit Toronto, Canada van Bram en Tineke Eelvelt - WaarBenJij.nu Zondag 28 mei - Reisverslag uit Toronto, Canada van Bram en Tineke Eelvelt - WaarBenJij.nu

Zondag 28 mei

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Bram en Tineke

31 Mei 2017 | Canada, Toronto

Zondag 28 mei ontbijten we voor de tv want formule 1 is al om 8 uur. Leuk dat we het alsnog konden zien, al is de race niet zo spannend.
Het is prachtig weer en we gaan weer lekker een stuk stad verkennen. We lopen langs het water (lake Ontario) en zien de Toronto Islands liggen. Helaas kunnen we daar niet heel omdat de ferry niet vaart vanwege de hoge waterstand.
Al lopend komen we een ' Barbados ' festival tegen met fijne muziek. Daar genieten we, zittend in de zon, lekker even van! Hoe gaaf om zomaar tegen te komen! Hoe gaaf om hier nu echt te zijn, na jaren van dromen!
Na een heel stuk lopen door de stad hebben we het wel erg warm gekregen en zijn we er wel klaar mee voor vandaag. We pauzeren bij Mucho Burrito- een soort Subway concept alleen dan met burrito's. Hierna lopen we terug naar het appartement en blazen we uit- Bram blijkt zelfs verbrand door de combinatie van zon en wind.
'S avonds pakken we onze koffers weer in- morgen begint het camperavontuur!