Zaterdag 10 juni - Reisverslag uit Heron Bay, Canada van Bram en Tineke Eelvelt - WaarBenJij.nu Zaterdag 10 juni - Reisverslag uit Heron Bay, Canada van Bram en Tineke Eelvelt - WaarBenJij.nu

Zaterdag 10 juni

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Bram en Tineke

14 Juni 2017 | Canada, Heron Bay

Zaterdag 10 juni wordt ik al heel vroeg wakker van regen die op de camper klettert. Het regent flink door. Gelukkig slaap ik nog wat en gaan we rond 10 uur weer de weg op. Voor de verandering zit ik een keer achter het stuur! Het gaat prima maar we zijn beiden meer in ons element als Bram rijd en ik navigeer :)
We bekijken de Aguasabon Falls & Gorge. Prachtige plek en we zijn er als enige! Het is droog maar wel vrij fris. Extra laagje aan dus :)
Hierna rijden we naar Neys Provincial Park, wat ons was aangeraden door de medewerker van Rainbow Falls. In het park (Neys) is er namelijk een breed strand aan Lake Superior. Mooi is het zeker maar het begint dusdanig te onweren en regenen dat we het snel voor gezien houden. In de stromende regen en met harde wind rijden we richting Marathon. Hier pauzeren we voor lunch en bekijken we het locale winkelcentrum (geen verrassing, niets te beleven :)
Terwijl we eten barst er een stortbui los, het is ook helemaal donker buiten.
Na Marathon is het nog maar een klein stukje rijden naar Pukaskwa National Park, waar we vannacht op de Hattie Cove Campground staan. Ook hier kunnen we prima zonder reservering terecht, al zijn de meeste plekken met elektriciteit al vol. We vinden gelukkig een prima plek met behoorlijk wat privacy omdat het heel bosrijk is.
En het is droog!