Vrijdag 16 juni - Reisverslag uit Shelburne, Canada van Bram en Tineke Eelvelt - WaarBenJij.nu Vrijdag 16 juni - Reisverslag uit Shelburne, Canada van Bram en Tineke Eelvelt - WaarBenJij.nu

Vrijdag 16 juni

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Bram en Tineke

17 Juni 2017 | Canada, Shelburne

Vrijdag 16 juni rijden we vanuit het nationale park in zuidelijke richting. We merken dat het gebied steeds dichtbevolkter wordt en de wegen drukker. Nog steeds niets vergeleken met Nederland maar wij moeten er nu een soort van aan wennen!
We maken een tussenstop bij wat winkels, kopen een kadootje voor de kinderen ( de stroopwafels hebben we natuurlijk al bij ons) en gaan weer naar Tim Hortons. Nu kan het nog :)
Om kwart voor 1 komen de oprit oprijden van het huis van Krista en Tony. Het weerzien met Krista en Charlotte is super fijn.
We lunchen met zn vieren en ontmoeten gedurende de middag meer en meer familieleden tot we ' avonds met een grote tafel vol mensen zitten te eten.
Voor we het weten is het 8 uur en moeten we echt weer vertrekken. Er wordt aangeboden dat we mogen blijven slapen maar we willen morgen niet meer ver hoeven te rijden én de camping is al gereserveerd en betaald.
Onderweg merken we dat het al vlot donker wordt, het is regenachtig. Om 9 uur komen we aan op de camping. Hier is het kantoor open tot 11 uur 's avonds!
We rijden snel naar onze plek toe. We merken goed dat het weekend is, het is druk!
Het besef dat de vakantie nu echt bijna voorbij is komt nu. Echt een dubbel gevoel: aan de ene kant willen we niet weg, aan de andere kant merken we dat 3 weken kamperen wel genoeg is :)