Zaterdag 17 juni - Reisverslag uit Bergschenhoek, Nederland van Bram en Tineke Eelvelt - WaarBenJij.nu Zaterdag 17 juni - Reisverslag uit Bergschenhoek, Nederland van Bram en Tineke Eelvelt - WaarBenJij.nu

Zaterdag 17 juni

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Bram en Tineke

20 Juni 2017 | Nederland, Bergschenhoek

Zaterdag 17 juni moeten we de camper inleveren tussen 9 en 11. We staan vroeg op zodat we tijd hebben voor het opruimen en inpakken. Helaas niet zo lekker geslapen vannacht doordat er groepen jongeren nog hard aan het praten waren en muziek draaiden.
We leveren de camper om 10 uur in en om 11:15 uur worden we door onze Uber chauffeur al afgezet op het vliegveld.
We dubben even wat te doen: bagage (tegen betaling) even opslaan en de trein nemen naar de stad? Of hier wachten? Omdat het vies warm is buiten met 30 graden( en luchtvochtigheid 83% lezen we later!) besluiten we op het vliegveld te wachten. Later in de middag breekt er een onweersbui los, prima dat we binnen zitten dus. Het weer wordt zo slecht dat er geen vliegtuigen kunnen opstijgen en landen.
Om kwart voor 5 kunnen we eindelijk inchecken en onze bagage afgeven. Omdat de self service kiosk het bij ons niet doet moeten we in de rij voor de balie. Wachten... een uur later zijn we eindelijk aan de beurt. Security controle gaat redelijk vlot en daarna is het weer wachten.. maar dan op een andere plek op het vliegveld :)
We lezen op een nieuwssite dat er in de middag een tornado waarschuwing was! Voor het eerst in de regio sinds 2005, boffen wij even :)
Naja, er kwam dus geen tornado gelukkig.
We genieten nog een laatste keer van Tim Hortons (naast onze gate, hoe handig!) en rond kwart over 8 kunnen we het vliegtuig instappen.
En toen... weer wachten... er was een probleem met een waarschuwingslampje (die ging niet uit terwijl er geen probleem met het vliegtuig was volgens de piloot)
En wachten... en wachten... de temperatuur in het vliegtuig loopt flink op en we worden met mededelingen een beetje aan het lijntje gehouden.
Met ruim 2 uur vertraging vertrekken we gelukkig alsnog.
We krijgen na een uurtje de warme maaltijd, die we toch maar opeten ondanks het rare tijdstip is zowel de Nederlandse als Canadese tijdzone. Daarna proberen we te slapen, wat mij iets beter lukt dan Bram.
Met anderhalf uur vertraging landen we zondag 18 juni op Schiphol waar we in de drukte en warmte gelukkig opgewacht worden door Bram zn ouders! Wat fijn om ze weer te zien! Wat fijn om in de auto met airco naar huis te rijden!
Gelukkig is thuis alles goed gegaan met onze oppas en met de katten :)
We zijn weer op ons eigen stekkie!

Nu is het bijkomen en nagenieten van een onvergetelijke vakantie!
Honderden foto's om te bekijken en te ordenen!
Zondag voel ik me prima en Bram zich wat brak en maandag is het precies andersom.
Hopelijk komen we snel weer in ons ritme.